miercuri, noiembrie 30, 2011

Au inceput seminariile i-Plan.ro


Deja aproape 50 de manageri au participat la seminariile i-Plan la Sinaia.
Iata cateva testimoniale ale managerilor participanti:
Pentru mine seminarul si diagnoza au fost ca un pahar cu apa rece. Am redescoperit echipa si emotiile competitiei directe, am reanimat valori pe care deseori rutina le prafuieste. Chiar am trait 6 ani in doua zile la seminarul Markstrat! Si ma simt mai tanar, nu mai batran. La diagnoza Strategic Driver am pus la lucru intelepciune pentru viitor. E sansa pentru care multumesc echipei The Network.
Cristian Călin, Corporate PR Manager, Agricola International SA
A fost un adevarat regal de coaching in activitate de strategie. Am invatat intr-un timp scurt sa ne ORGANIZAM, sa ANALIZAM, sa EVALUAM si apoi sa decizionam mai bine. A fost o adevarata lectie de lucru in echipa.
Liliana Covrig, Director Economic, SC SALBAC SA BACAU

Un comentariu: