duminică, februarie 08, 2009

Nunti, Flori, Fete, Filme

Cel mai frapant aspect la Targul de Nunti la care am participat week-end-ul trecut a fost faptul ca nu am auzit cuvantul CRIZA in nici o conversatie, atat cu viitorii miri cat si cu ceilalti expozanti. Eu venind din lumea imobiliarelor si a creditarii, unde abunda stirile negative, parca eram din alt film.
Oriunde te uitai, numai perechi de indragostiti, tinandu-se de mana, zambitori, increzatori in viitor. Uneori insotiti de parinti si viitori socri, alteori de prieteni sau de catre nasi.
Niciunuia nu i se putea aplica testul acid de supravietuire, pentru ca dadea cu infinit. Au toata viata inainte.
Am reusit sa ma incarc cu suficienta energie pozitiva, astfel incat sa pot sa o sprijin si pe a mea cumnata in businessul de realizare aranjamente florale pentru nunti, dar sa-mi mai ramana si energie sa gestionez business-ul principal, acela de de servicii imobiliare personalizate.

2 comentarii:

  1. Daca in acest an ar trebui sa cununati, ce ar spune testul dumneavoasra "acid"?
    Eu sunt in acesata situatie. Cu un "buzunar" ma bucur pentru fini, intrucat sper sa-i pot face sa intre in laboratorul de chimie a vieti, astfel incat sa evite reactiile chimice care pot sa-i arda.
    Iar la celalat buzunar urmaresc cu maxim interes si incerc sa mai salvez ce se poate in urma reactiei acide.

    RăspundețiȘtergere
  2. va cununa sigur pe cineva:)

    RăspundețiȘtergere