
De obicei la astfel de conferinte incerc sa obtin doua lucruri: idei noi si energizare pozitiva. Pot spune ca si de aceasta data cred ca am reusit sa imi ating scopul.
Cateva elemente pe care le-am retinut:
- market needs a reboot
- suntem mai bogati decat eram acum 5 ani, deci de ce credem ca suntem in criza?
- in momentele de criza, atat retailerii cat si producatorii isi identifica adevaratele slabiciuni.
- 2.5% dintre clienti (promotori) aduc 80% din vanzari (atat prin propriile achizitii, cat si prin promovarea/recomandarea ferventa catre alti potentiali clienti)
De remarcat cateva prezentari:
- Adrian Alexandrescu (Interactions)
- Gabriela Cretu (Ursus)
- Stefan Kolle (Futurelab)
- Robert Zanescu (Zephyr Group, ex-Starfoods-Pepsico)
Site-uri de vizitat: http://www.retailconference.ro/, http://www.adrianalexandrescu.ro/, http://www.futurelab.net/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu